Projecten

Stichting Samen Sterker wil verschillende doelgroepen helpen in hun ontwikkeling door middel van vechtsport. Het 1e project STRONG IN LIFE is in 2022 van start gegaan.

STRONG IN LIFE
Om te kunnen winnen van je tegenstander moet je eerst kunnen winnen van jezelf. Kwetsbare jongeren hebben in hun leven meerdere 'tegenstanders'. Hiermee omgaan lukt hen niet altijd alleen. In groepsverband gaan wij met deze jongeren van Lyceum Schravenlant in Schiedam aan de slag. Door middel van kickboksen versterken we hun mindset, houding, conditie en doorzettingsvermogen, waardoor zij samen sterker in het leven zullen staan.

De trainingen worden verzorgd op de locatie van Fight Team Schiedam.  Zie op de kaart hieronder het adres en locatie.:

Deelnemers voor het project STRONG IN LIFE zijn onder de 16 jaar en ouders dienen toestemming te geven op het gebruik van beeldmateriaal en het gebruik van persoonsgegevens. Het privacy protocol is te lezen door hier te klikken.